Vårtecken

Idag såg vi tre tranor på åkern utanför stallet. Vid Hornborgasjön har redan närmare 200 siktats. Det är vår!

Ett annat säkert vårtecken är att åka till IKEA och shoppa mattor. På tre dagar har vi köpt sex stycken. Det är något med mattor (trasmattor, billiga) som gör att jag inte kan gå förbi dem. Samma sak med tvål (dyr), jag bara måste ha. Vad är det för fel på mig?

Kinesen har ätit våfflor idag. Nu har han bytt namn till PujjeGräddnos. Hans mage knorrar betänkligt. Men det gör min med. :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Såg tranorna för några dagar sedan. De flög över vårt hus! :-) Då kände jag våren närma sig med stormsteg. Härligt! Jag vill ha SOL, jag vill ha VÅR, jag vill ha VÄRME! Så nu ska jag bada bastu...

Kram!

Postat av: Iann

Ja.. vem vill inte ha SOL, VÅR och VÄRME, åtminstone en sån här dag. Det har snöat i ett dygn nu. Suck!

2008-03-18 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback