Lotus

Somliga kan konsten att koppla av.

image275

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad mysigt man kan ha det! :)

2007-08-28 @ 21:39:29
Postat av: Jocke

Hmm? man skulle kunna døpa bilden till Bi kupa?

Postat av: Rebecka

Mina & Jag är lite nyfikna på vad det du har i bakrunden?? Bina? Är det en tavla,duk...?

2007-08-30 @ 13:33:25
URL: http://wwwsmeagolscom.blogspot.com
Postat av: iann

Hmm... det är en gammal affisch, en sån där som användes i skolan förr i undervisningen ni minns? Hur var det Jocke, tillhörde du gruppen av de få Utvalda som fick gå med fröken upp på vinden i Djurgårdskolan och hämta ner dem? Det var alltid killar som fick göra det av någon konstig anledning...
Iallafall så fick KG den här av en kompis när han höll på med biodling i Transjö. Vi hittade den när vi städade ur förrådet. Den är fin. :-)

2007-08-31 @ 09:37:14
Postat av: Rebecka

Kan jag få den??
Kan du inte göra ett tyg av den? Skulle jag vilja ha som kuddöverdrag till soffkuddarna eller som gardiner i sovrummet..guud va fint det skulle vara :-)

2007-08-31 @ 14:37:05
URL: http://wwwsmeagolscom.blogspot.com
Postat av: Iann

Nej, du kan inte få den.
Kan du inte fråga Brigitte om hon kan virka ett bi till dig?
Som du kan hänga i taket ovanför din säng, du vet i ett gummiband så att du kan dra i det så att det guppar upp och ner liksom...

2007-09-01 @ 08:42:23
Postat av: Rebecka

hmmm..kände en viss ironi idet där???
Men,det var faktiskt en kul grej :-))
Ska höra med henne ikväll om hon kan göra det :-))
Jättebra tips

2007-09-01 @ 14:28:17
URL: http://www.smeagols.com
Postat av: Iann

Nää, var inte ironisk.
Jag såg framför mig det där biet och blev liksom ganska förtjust i det. Tror det skulle passa att hänga vid spisen så kan man stå och titta på det medan kaffevattnet kokar upp. Eller hur..? Eller i badrummet bredvid badkaret? Undrar hur stort det är? Vad tror du? 10 cm långt ungefär, eller är det för stort? 7-8 cm kanske?
Eller man kanske kan göra virkade bi-dräkter till katterna! :-))) (Stoppade förstås, så att de blir mulliga, randiga och goa. :-))

2007-09-01 @ 20:38:50
Postat av: Iann

PS. Har jag berättat för dig när Brigitte stickade tröjor till Mina när hon var liten och provade på Lotus? De måste varit i samma storlek en tid. Det var speciellt en tröja, eller kofta var det förresten, som passade Lotus perfekt. En mintgrön, lite våffel-stickad. Han ville inte att vi skulle ta den av honom, den var jätteskön! Till slut somnade han med den på. :-)

2007-09-01 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback