Då har vi en vinnare...

Jag och min assistent har nu dragit en vinnare.

Jag skrev namnen på lappar som lades ut på golvet.

Min assistent kontrollerade först att de var ordentligt ihopskrynklade.
image483

Sedan stretchade hon lite för att mjuka upp kroppen...
image484

... funderade en stund på vilken hon skulle välja...
image485

...och sen gick det så snabbt att inte kameran hann med.
Lappen fick jag leta rätt på under soffan.

Vinnare av två myntamöss, till två katter, är...
image486

Tack Anki, och ni andra, för att ni låtit mig veta att ni läser.
Jag håller väl på ett tag till då... :-)

(Mössen kommer snart på posten.)

Kommentarer
Postat av: Anki

=))))))
Tack tack tack för mössen (jag som aldrig brukar vinna nåt. Vad roligt. Har inte kunnat tacka tidigare för jag har varit i Turkiet. Det var helt underbart. Kom hem i natt och idag loggade jag in och kollade här först.
Ester å Miranda kommer bli så lyckliga.
Vad ska man säga, vilken lyckovecka :)

Puss på Er ! /Anki

2008-06-01 @ 14:51:44
Postat av: Iann

Vad skönt att du hade det bra! :-)
Mössen kommer snart. (De försvinner i samma takt jag syr klart dem!!!) (De kryper alltså inte iväg själva - utan vi har tre tjuvaktiga katter. ;-))

2008-06-01 @ 22:32:45
Postat av: Anki

hehe.. förstår det. Har vanliga möss här utan mynta å dom försvinner spårlöst oxå.. fast man brukar hitta dom lite här å var. Under soffor.. i skorna.. under täcket å sånt. =)
Mynta lär va älskat! Tack igen..=)

2008-06-01 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback