Kinamannen

Vår lilla kinaman har flyttat på prov. Till en husis och en hund. Blir han kompis med husisen kommer han att bo kvar där. Trivs de inte ihop så flyttar han hem igen.
Senaste rapporten är från i morse; katterna väckte nya husse o matte klockan fem med vilt race genom lägenheten. Låter inte helt fel. Dvs. jag tycker inte att det låter helt fel - däremot tyckte nya husse att det lät förskräckligt, närmare bestämt som en mindre elefanthjord.

Kinesen fortfarande hemma, kvällen innan flytt, på sin favoritplats; rygglägge i mitt knä så att han kan bli kliad på magen.

image429

Det snöar i Stockholm idag. Mycket. Och vi som trodde att vi skulle grilla ute i påsk. Födda optimister. ;-)


Kattungar till salu finns fortfarande hos
S*Smeagol's. Två fina tabbytjejjer.
Här nedanför S*Smeagol's Skathi, SIA n21.

image430

Kommentarer
Postat av: Sys

Åhh,tack för det :-))
Jag har en grej till dig på min blogg :-)))

Postat av: Lillemor

Kinesen det är en speciell liten man det. Om ni saknar honom väldigt så kanske Skathi kan flytta in hos er ;-D

2008-03-19 @ 12:07:58
Postat av: Nina & Cixi m.fl.

GLAD PÅSK!!! Kram, Nina

2008-03-20 @ 21:58:40
URL: http://www.kennelgrumium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback