Äntligen så...

Här så, här presenteras de första bilderna på Concinnus L-kull, två dagar gamla på bilderna.

Molly med sina beeeeebisar. (Det är miiiina, miiiiiina fina barn... )


Siames ett:



Siames två (brun):



Siames tre (choklad? ... lila??):



Blå:



Svart:



Tiger (he, he, he... ):


Alla foton: Sture S.

När de föddes var det sex pojkar, just nu är de tre av var. Och vi har tyvärr inte haft möjlighet att själva hälsa på dem ännu. Men rapport kommer så fort vi sett dem live.

Intresserad av en ny familjemedlem?
Kontakta mig på concinnus(at)tinback.se









Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ååååå "mina" små kissebarn, jag tar allihopa tack ;-)

Vad jag har längtat efter bilder på småttingarna. Jag nyfiken, näe inte alls ...

2008-07-22 @ 12:34:34
Postat av: Ulrika

Åh vilka sötnosar!! :-D Syster Pixie hälsar så mycket!

Postat av: Nina

Grattis till småttingarna! Vad många de blev! :-D

2008-07-22 @ 14:40:26
URL: http://www.kennelgrumium.se
Postat av: anki

Åååå vilka snuttisar!! sötaste sötaste.

Systrarna Ester och Miranda hälsar grattis (jag oxå förståss)

=)

2008-07-22 @ 18:18:49
Postat av: Heidi

Gratulerer til Molly og de flotte bebisene!! Også så mange da :-)) Og en så flott fargepalett :)



Gratulerer!

2008-07-22 @ 21:32:10
Postat av: Iann

Tack för alla gratulationer, jag vidarebefodrar dem till Mollan. :-)



Ja visst blev det trevligt färgutfall? Hoppas nu att det blir en liten tabby också av någon av vitingarna, det blir i sånt fall Mollys första.

Och hörrni, vad tror ni om "Tiger" då? Brun? Choklad? Blå? Visst är det knepigt att se så här på bild?





2008-07-22 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback