Tretton veckor

image383
De har upptäckt att det är ganska kul att leka ovanpå min skärm. Inte att ligga och vila och ha det varmt och gott alltså, utan att busa. Det har ställt till det en del, för de kan ju förstås inte låta bli att trilla ner på tangentbordet med jämna mellanrum, och ändra inställningarna jag har gjorda i mina program. Jag kan svära jag med. Det har de blivit varse.

Kul är det också när mamma Izzy ska vara däruppe hon med. Hon visade dem till exempel porträttet på mormorsfar Lotus (som Eivor Rasehorn taget) och genom att föregå med gott exempel lärde hon dem att man kan tugga på papper, och om man slår på bilder på väggen med tassarna tillräckligt länge och hjälper till med munnen att dra i dem, så trillar de till slut ner på golvet. Hysteriskt kul.
Det matte stilla undrar är hur i sjutton det fortfarande kan vara lika roligt 50:e gången de gör det - ska de aldrig tröttna!!?

image384

S*Concinnus Kublai Khan
. Till salu.
image385


S*Concinnus Pu-Yi. Till salu/for sale.
image387



Och så en bild jag fick idag på S*Concinnus Patience, SIA n och S*Concinnus Crazy Miranda, OSH b.
Två fina tjejjer som är halvsyskon. Och visst syns det?
image390
Foto: Anki Söderlund

Lyssna på PATIENCE  med Guns'n'Roses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback