Till salu

image413

Ledsen att det blir tjatigt, men hemsidan är fortfarande inte utlagd så jag har länkar från till salu-annonserna på SoG och SL hit. Lite övertydlig kanske med dessa upprepningar, men allt för att eventuella kattungeletare ska hitta Kinesen på en gång.
Här är han alltså, en ett par timmar ny bild. Ikväll är det flugjakt som gäller. Han är envis som synden. Undrar hur länge den där stora feta flugan ska lyckas undkomma honom. Idag smakade han på råriven morot och wokad aubergine. Och lite svarta linser och tomat slank visst ner det också. Och så klev han i akvarellfärg och spatserade runt på mitt arbetsbord. Gissa hur glad jag blev då? :-) Men han lyckades precis undvika att kliva mitt på originalet jag höll på med, så han fick en stor puss innan jag lyfte ner honom på golvet. En katt som är så duktig att han inte förstör mattes arbete måste väl belönas, eller hur? :-)

Och så lite nya bilder på syrran i Fristad också, Cixi.
Med på bilderna är S*Jean Dark Rafiki, kastrerad sambo.
Tycker nästan det ser ut som om Cixi redan är i färd med att linda den goda Raffe kring.. lilltån.. Eller vad säger du Nina?


Foton: Nina Karlsson, Kennel Grumium

Kommentarer
Postat av: Nina & Cixi

Vad fin han är, kinesen - och jättelik syrran! Om man bortser från färgerna förstås. :-)

Jadu... den lilla buskrokodilen Cixi lindar oss alla runt sin lilltå! Inte minst Raffe - han är ju ganska lättflörtad i vanliga fall också. Haha! Synd bara att hon inte kan flörta tyst på Tingeling här hemma, som gaaaapar efter sin blivande fästman. Suck! Undrar om de någonsin ska få till det? :-O

Postat av: mamma millan

ops här var det katt blogg!!! vilka sötisar!!

Trevlig alla hjärtans dag!!!

2008-02-14 @ 09:09:24
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback