Hipp hurra

Lotus har födelsedag! Han blir Senior.
Idag, den 12:e februari, blir han sju år. (Vi firade på fel datum förra året, hade jag glömt min vita isbjörns födelsedag? Skäms Iann!)

image411

KG har plockat fram ett stort ankbröst ur frysen, så i morgon (senare idag menar jag) blir det party!
Lotus älskar anka.
Puss min pojke.

När jag letade efter Lotusbild råkade jag stöta på en bild på en av hans döttrar. S*Concinnus Lucy in the Sky, OSH b24. Riktigt härlig chokladfärg på denna flicka. Lucy är mamma till Izzy.
Så här har vi Pu-Yi, Cixi, Khanen, Kotten, Svante, Pia, Mulle, Avalon, Nova, Klumpen Sture, Pricken och Kattis mormor.

image412


Kommentarer
Postat av: kerstin o leif

Ett stort GRATTIS på födelsedagen Lotus till dina 7 år!

2008-02-12 @ 09:04:13
Postat av: Yvonne

STORT Grattis till födelsedags barnet Lotus som med sin varma själ inte lämnar någon oberörd.

2008-02-12 @ 14:47:27
Postat av: Sys

Har tagit mig friheter att lägga ut en bild på kinesen på mi
blogg..säg till om/när jag ska ta bort :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback