Robert Eklund till minne

image461
Bilden hämtad från Aftonbladets hemsida


Det här är min kusin Peters son Robert.
Robert dog den 8 mars i år efter att ha tagit drogen DXM som han köpt på nätet.
Han hämtade ut drogen på sin Ica-butik.
Det är lagligt att göra det i Sverige.

Roberts familj och vänner vill inte att hans död ska ha varit förgäves.
Hjälp till att göra drogen olaglig.
Låt inte fler unga liv förslösas.

Skriv under namninsamlingen här:
image462


Läs artikeln om Robert i Aftonbladet här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2316073.ab

Om du har möjlighet - hjälp till att sprida namninsamlingen.

Kommentarer
Postat av: bibi

Men herregud! Jag hade ingen aning. Stackars Peter! Och precis samma dag som jag såg det här på din blogg, råkade jag lyssna på ett program på P1 om just den här drogen och hur man köper den från nätet. Två personer hade just dött i Skellefteå.

Fin blogg du har!

/bibi

2008-05-14 @ 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback