En liten sparv!

Titta på den här blå lilla sparven! :-)

image459

Det är S*Qetesh Xev, dotter till vår S*Concinnus Rocket Queen och S*Oano Ramses.
Med på bilden är brorsan Lexx, som är tingad redan han också, och mamma Pixie.
Bilden är tagen av deras uppfödare
Ulrika Broström.

Tjoho! Sol i Stockholm i dag! Har knökmycket jobb så den får jag inte njuta av alls tyvärr.
Nu ska jag sätta mig och rita kämpestarr, lemurljus och påfågelblomster. Och när det är klart ska jag rita blåkjolad fuchsia, snöflinga och kompakt rosenskära.

I morgon har Siames & orientalgruppen årsmöte och jag ska dit och träffa folk jag inte sett på länge.
Rösta fram en ny styrelse kanske. Äta lunch med alla trevliga människor. Och lyssna på ett - förhoppningsvis - nyttigt och intressant föredrag av Bodil Ström-Holst om Kattens snuvor.
Så bäst att jobba på med andra ord, så att jag kommer iväg i morgon.


Måste bara berätta att min brorsdotter har börjat blogga också.
Besök henne här:
image460

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback