Smågrislampan monterad

Tack Yvonne för att du påminde om smågrislampan. Den hade vi glömt att vi hade.
Trodde att det skulle ta halva dagen att leta rätt på den i källaren men den låg så prydligt i sin kartong ihop med alla andra kattsaker vi inte använder, så nu är den uppsatt. Till Lotus och Tulsas stora glädje.

image318

Vågar jag sänka den litet? Vet inte. Enligt säkerhetsföreskrifterna ska den sitta minst 60 cm från brännbart material. Och den sitter nu lite dygt 60 över stolen. Men det är ju inte så där jättevarmt. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Sys

Nää,jag har inte börjat övningsköra! *suck* Det är lackbets och vi har strukit på 2 lager. Bilder på bjälkarna har jag ju tagit massor av? Tror att det ska finnas någonstans på bloggen..annars så kommer det nog snart bilder på hela..tror jag!
Mjau


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback