Brorsorna

Ja ha ja... ska kanske ta mig i kragen då och lägga ut Cixis bröder också.

Först ut har vi Kublai Khan, OSH n24. 5 veckor idag.
image343
image344

Och sen har vi Pu-Yi, SIA b (?). (eller är han a?)
image345
image346

Och här är deras pappa:
image347
(Snygg bild va? Jag lånade KGs kamera.)

Jag hinner inte riktigt med att uppdatera bloggen så mycket som jag skulle vilja. Det har varit mycket och roliga jobb senaste tiden. Senaste stora projektet jag jobbat med finns med i Prismas Vårkatalog.
Eva Hernbäck på DN har skrivit och jag har ritat. Boken kommer ut i april.
Nyfiken? Kika i
Prismas katalog längst ner på sid. 8.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Äåååh vad söta de är. Lyckliga dom som får dom till kompisar!!! Man kan ju också se likheten med pappan. Inte att undra på att de blev som de blev!!!

2007-11-23 @ 08:49:10
Postat av: Sys

Jag tycker absolut att det ser ut som om pling-pling eller va han nu hette är Blåmaskad.
Snygg pappa,vi får ju dock hoppas att dem ärver mammans svans :-0
(Sitter du och dricker vin nu igen!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback