Nya foton

80354-77

KG riggade upp blixtarna och en bakgrund idag. Det blev massor med fina bilder. Men bara på Mulle och Izzy. De andra låg och sov. På bilden ovan "råkade" Izzan stoppa in nosen just när KG knäppte.

Izzy bilden nedan är kul för att ingen ändrar utseende som Izzy. Hon har säkert 100 olika uttryck, eller fler. Här ser hon så slank och ung ut, när hon i själva verket är lite överviktig nu av all baby-mat. (Men hon börjar faktiskt lugna ner sig med maten, nu sitter hon ofta vid sidan om när ungarna äter och låter dem äta upp först, sen smakar hon lite när de är nästan klara.)
Mulle-bilden är tagen för att jag ville ha några bilder på Mulle där man ser hans svansknick ordentligt. Kan vara bra att ha. Jag vet inte riktigt till vad, men de kommer säkert till användning.



Vi vägde ungarna ikväll. Svante är tyngst med 1860 g. Ganska bra för en 13 veckor gammal kisse tror jag.
Kotten och Mulle väger 1750 g. Pia väger 1430 g.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Guuud va fin Mulle är!!! Han är en riktig fotomodell. Tycks gilla att "se mig". Svansknicken ser bara charmig ut.

2006-10-02 @ 16:42:15
Postat av: Iann

Ja visst är han fiiin Kerstin! Oh vad glad jag blir att någon tycker som vi! :-))))

2006-10-02 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback