24 dagar

Nu är det full rulle. Idag har de inte sovit mycket, varje gång jag kikat in i lådan möts jag av två, tre par ögon som betraktar mig förvånat; vad gör du här, vem är du, du ser konstig ut! Jag blinkar lite och Pia och Trollet blinkar tillbaka. Mullvaden bara busar. Han har springfnatt. Har precis upptäckt att det går att ha rally i lådan. Springer runt, runt efter kanterna och ser hur busig ut som helst. Trollet gillar att bita sina syskon. Han nappar tag i öronen på någon av de andra och vägrar sen släppa taget. Izzy verkar tycka att de klarar sig ganska bra själva. Hon har suttit mycket utanför lådan idag och tittat in på dem. Det ser ut som om hon sitter och ler.
KG gjorde iordning en inhägnad idag av masonit att ha runt bolådan. Nu när de snart kommer att "gå ut" behöver de ett mindre område att röra sig på till att börja med. Annars kommer det att ta tid att få dem rumsrena.
För den som är intresserad av att se hur ungarnas pappa ser ut finns det bilder på
S*CrossBow-Crest's hemsida. Han heter Ricki. (En av bilderna föreställer förövrigt Izzy och Ricki "in action".)

Apropå katter förresten - hittade Sparks nya video till Dick Around nyss!
Klicka på bilden för att komma till videosidan. (Lite dåligt ljud och tar lite tid att ladda upp... men - väl värt att vänta på - om man är fan av Sparks, som jag är. :-))

80354-42

Kommentarer
Postat av: Lina Wilund

Jag följer med spänning era fina bebisar. Jag skulle så vilja nappa dom från er men jag hoppas jag får mig en egen spott snart (en vecka kvar).

Hejja Kotten säger jag - charma husse nu så att han inte kan skiljas ifrån dig sen...

Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback