Sturebloggen

Kolla här; Sturekatten har börjat blogga! :-)

Det står plötsligt helt still i huvudet på mig, jag kommer inte ihåg vad han heter i stamtavlan? Vi kallade honom Klumpen hela tiden, eftersom han var så stor när han föddes, och så fet när han var liten att han mest låg på rygg med magen i vädret. Det kan man inte tro när man ser den välväxta yngling han har blivit nu.
Just det, The Passenger var det ju!
Och ett tag kallade vi honom Klumpen Clark för att han hade Clark Gables charmörsmile.
Har han det fortfarande tro..?
Ja, ni får gå till Stures sida o avgöra själva. :-)

Jag lägger ett par extra bilder jag fick av matte Susanna här; Stures sovstil är inte av denna världen. :-D

image497
image496

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken skön stil den killen har!

2008-05-28 @ 17:45:12
Postat av: Lillemor

Det där måste vara en gummikatt, vilken stil :D
Snacka om att man skulle vakna med nackspärr.

2008-05-29 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback