Planer

S*Concinnus Viva Las Vegas kommer tillbaka till oss för en ny kull.
Vem hannen blir är inte riktigt bestämt ännu, men vi ska se om vi inte kan få en lite annan färgutdelning denna gång än i kull ett och två.

I första kullen var det sju brunmaskade.
image469


Molly har fått riktigt fina ungar tidigare, så vi hoppas att det blir det även denna gång.
I första kullen föddes t.ex. S*Concinnus Rocket Queen, SIA n, som numera bor hos
S*Qetesh.
Och i andra kullen föddes bla. S*Concinnus Crown of Creation, JW, som bor hos La Bell.



Snart firar vi två år som bloggare.
Vill du delta i utlottningen om ett par riktigt bra myntamöss så gör du som följer:
Leta rätt på den dag då jag gjorde mitt första inlägg i bloggen 2006 och det datumet ska du skriva en kommentar här i min blogg. Skriv kommentaren i det senast gjorda inlägget - kan inte svära på att jag kommer att göra ett inlägg just den dagen nämligen. :-)

Myntamössen är hemsydda och fyllda med garanterat ekologiskt odlad äkta kattmynta (inte valeriana utan Nepeta Cattaria). De blir fula och eländiga efter tag (myntan färgar tyget grönt när katterna tuggat på dem ett tag) men de håller i evigheter, ja i flera år.
En vinnare får två möss.


Jag funderar på att lägga ner bloggen eftersom jag inte får någon respons på inläggen, jag har ingen aning om ifall någon läser det jag skriver. Så det här är också ett sätt för mig att se om jag har några läsare.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Neeej lägg inte ner bloggen!!
Jag läser och jag vill fortsätta läsa, och Kotten också :-)

2008-05-10 @ 18:27:26
Postat av: Yvonne

Samma här. Fortsätt med bloggen.Snälla!

2008-05-10 @ 21:48:19
Postat av: Anna

Samma här, som jag ju sa på utställningen idag. Jag är inne och läser lite mellan varven. Förutom att det är kul med lite vardagsliv och kattungeläsning får jag ju också skvaller från katter du sålt, som jag då och då träffar, inklusive mattar och hussar, på utställningarna.

Får väl försöka bli bättre på att skriva lite fler kommentarer. Besök gärna min blogg och skriv lite tillbaka vet jag!

(jag lyckades lägga en kommentar i en mycket äldre bloggpost som jag landade på (gammalt bokmärke var boven), men andemeningen i det var i alla fall detsamma, ha bloggen kvar! Och bokmärket har jag fixat.)

Postat av: Anna

PS Första inlägget 2006:
2006-maj-23 @ 18:27:40

2008-05-11 @ 19:07:17
URL: http://www.felicula.com
Postat av: Nina

Vafalls? Lägga ner? Är du inte riktigt klok?? Å nä... fortsätt skriva dina fyndiga rader och lägga in fina bilder, så fortsätter jag - precis som vanligt - gå in och kika efter uppdateringar VARJE DAG! Ha! ;-)

Kram

2008-05-12 @ 15:49:19
URL: http://www.kennelgrumium.se
Postat av: Ulrika

Nej nej, inte lägga ner!! Jag går in och kikar så gott som dagligen för att se om det hänt något nytt :-) Får försöka bli lite bättre på att skriva kommentarer jag också.
/Ulrika

2008-05-12 @ 18:19:54
Postat av: Ulrika

Förresten, vem på bilden är Pixie? Vet du det? :-)

2008-05-12 @ 18:20:39
Postat av: Iann

Är nästan helt säker på att Pixie är andra från Mollys nos Hon var stooor och vitast av dem.
Men fråga mig nu inte om de andra, för det har jag ingen aning om!
:-D
Jo förresten, skulle nog kunna vara Michelle som är längst ner vid kartongen - hon var rätt så liten och mörk, och jag tycker jag känner igen hela den där "runda" uppsynen. Ja jösses, visst längtar man efter bebisar när man ser sådana här bilder!? (Ungefär som om kattungar bara är söta o sover eller leker hela tiden, eller hur? ;-) )

Oj! Sju kommentarer. Rekord tror jag. Vad snälla ni är.

2008-05-12 @ 22:46:25
Postat av: Iann

Nehej, nu måste jag ändra mig - det måste vara Pixie längst fram ju, nästa är Knorris förstås! Han var störst av alla och väldigt ljus han också. Och Pixie hade väldigt mycket panna och huvud, så jag tror det är hon där i förgrunden.

2008-05-12 @ 22:50:37
Postat av: Heidi

Nei Iann, du må ikke legge ned bloggen! Jeg syns den er riktig rolig å lese. Jeg titter innom nesten hver eneste dag :o)

2008-05-13 @ 14:25:55
URL: http://www,siamese-orientals.com/longitudes
Postat av: Anki

Jag håller me alla de andra.. Lägg inte ner. Jag tycker din sida e helt underbar, du har härlig humor å jag blir alltid glad av å besöka sidan.
btw... Ester e en i gänget där va..? =)
Må gott
Kramar Anki

2008-05-19 @ 21:53:59
Postat av: Iann

Jamen visst är Ester en i gänget... frågan är vem..? ! :-D
Puss till dig också Anki för snälla kommentarer. :-)

2008-05-20 @ 10:10:33
Postat av: Anki

Ja, de e ju inte så lätt å se vem som e vem. Lika som bär =)
Pappa trodde den längst bort... jag säger näst längst bort.. det ser ut som Esterstilen.. men som sagt.. hm.. lika som bär..

2008-05-23 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback