Till salu


S*Concinnus Pu-Yi SIA b (chokladmaskad)

Kinesen är fortfarande till salu.
Busig kille i sin bästa ålder.
För mer info är det bara att mejla mig en rad på följande adress:
concinnus (at) tinback.se


Kinesen säljes inte för att bli ensamkatt, han är van vid sällskap.

Som synes välter han fortfarande när man klappar honom. :-)


Kinesen är efter IC San-T-Ree Maverick, OSH b och CH S*Concinnus Dizzy Miss Lizzy, OSH n24.


Alla foton Joakim Eklund



Molly, S*Concinnus Viva Las Vegas, äter åter för hela familjen, och visst har det börjat bukta på sidorna redan. Eller redan och redan förresten, tiden går snabbt och det är bara dryga tre veckor kvar nu. (!)


Foto: Rosann Svensson


Och så har vi fått nya barnbarn i Norge hos (N) Longitudes.
Det är Bindi, S*Concinnus Honey Pie, som nedkommit med tre små underverk.
För mer info titta på Longitudes hemsida.
GRATTIS!!! :-)


Foto: Heidi Kruse

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Han är allt en riktig chokladpralin Kinesen, Kinesen & Kotten hör vad det passar bra ihop ;-) Tänk OM jag hade lika mycket plats hemma som i hjärtat för alla fina tycka-om-katter. Jag håller tummarna för att det rätta hemmet snart dyker upp för honom också.

Vad många fina bilder det var på bloggen idag.

2008-06-23 @ 15:03:42
Postat av: Iann

Tack Lillemor! Jag ska hälsa Kinamannen att han är riktig pralinpojke! :-)

2008-06-23 @ 16:18:58
Postat av: Anna

Jag har ju sagt det förut jag med... guuu vad mysig han verkar, Kinesen. Men fyra är nog här hemma och dessutom är det ju kartonger här nu eftersom vi ska flytta, så det är inte den bästa miljö att införa en till i, även om jag hade velat.



Spännande väntan är det ju också, ni kommer att få kattungar lagom till min semester


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback