SISTA INLÄGGET

Ooops, där tog jag i, med versaler till och med...

Det här blir förmodligen det sista inlägget jag gör i Izzypizzy-bloggen.
Känns inte så lite vemodigt nu när jag skriver dessa rader, men det är dags för förändring.

Mer färg i tillvaron.

Bättre möjligheter att visa bilder.

Roligare layout, bättre användarvänlighet (för mig som inte är det minsta intresserad av att lära mig hur html fungerar).

Vi flyttar till blogger.

Izzypizzy bloggen byter namn till Concinnus och vår nya adress är från och med nu:

http://concinnus.blogspot.com/


Skriv gärna en kommentar i nya bloggen om vad ni tycker om flytten.
Jag tror att det blir bra - vad tror ni?

Kram på er vänner!
Iann

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Usch skrämmas så där på morgonkvisten!

Sista inlägget läste jag och fick hjärtat i halsgropen. Vad ska jag sysselsätta mig med nu tänkte jag ;-)

Men sedan var det ju inte så farligt som det lät tackolov. Nu har jag bytt ut adressen under mina favoriter och mina bloggbesök kan fortsätta som vanligt.

2008-07-24 @ 09:21:19
Postat av: Ulrika

Ja verkligen, inte skrämmas så där! ;-)Då ska jag spara den adressen istället.



Håll tummarna för oss i helgen nu, imorgon bär det av!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback