Nya bilder på bebisar kommer i morgon

De är åtta veckor idag, men vi har inte hunnit fixa bilder. Kommer snart.

En sak som bekymrar mig litet är det här med julpynt. Jag har inte hunnit det heller nämligen.

Jag beklagade mig för min pappa i telefon i morse
- Allt jag har i juleväg är tre överblommade hyacinter som står i en kruka på bordet.
- Ja men det är väl bättre än ingenting.

Nu kan jag inte sluta fundera på det där. Är tre överblommade hyacinter bättre än ingenting?
Hur ska man tänka då?
"Det var bra så länge det varade"?
"Det blev iallafall lite jul också i år, även om den tog slut den 8:e december"?

Min pappa är väldigt bra på att säga sånt där man måste fundera på.

Kommentarer
Postat av: Becks

Ja jag kan ju inget annat än att hålla med dig :-0
Du jag kommer upp ikväll, klockan 21:20.
Imorgon förmiddag ska jag på hundmässan SKA DU MED? Nä jag vet du har inte tid :-(
Efter det vilket fall som helst så tänkte jag ta mig till och hälsa på kitti bebisarna...kom och tänka på att ni behöver ju inte åka dit bara för att jag ska dit,ni kan ju åka när ni vill så att säga!'
Men det kanske hade varit kul att SES...
sKA JAG HÖRA AV MIG IMORGON? detta tangentbord alltså *suck*
Måste man slå 08-uppe i stockholm *funderar* hjäälp jag har varit borta för länge!! Bäst att jag ringer mobilt , då måste man alltid slå riktnummer ju :-))

2007-12-14 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback