Hej, här är jag o jag har mina bollar kvar!

image267

Jaha, nu har det gått så långt att man får agera kopplare också... ;-)

Det här är Kotten, S*Concinnus Hey Jude, OSN n24. Född 2006 06 28.
Kotten är född hos oss men bor numera med sin ägare en bit härifrån, i Hägersten närmare bestämt.
Kotten är en supertrevlig kille som är lekfull, påhittig, intelligent, busig och matfrisk.
Han har ställts ut två gånger, båda gångerna som vuxen, och blivit BIS båda gångerna.
Kotten är lång, högbent och elegant. Svansen är super. Spottarna är bra. Temperamentet är toppen.

Eftersom Kotten ännu ej börjat strila så kan ägaren tänka sig att låna ut honom till intresserade damer. (Kattdamer alltså, inte sällskapssjuka damer med bara två ben.)
Kottens mamma heter CH S*Concinnus Dizzy Miss Lizzy. (Just det, vår Izzy, som mycket i denna blogg handlar om.)
Pappa är IC San-T-Ree Maverick, OSH b. (Mavericks stamtavla hittar ni på
CrossBow-Crest's hemsida.)

Omparning lovas ej, för Kotten är i första hand en mycket trevlig sällskapskatt, och ska så få förbli, så om han börjar strila kommer han att kastreras ganska snart.
Priset är 700:- i språngavgift och 500 kr. per unge.
Kotten vill bara träffa FeLV och FIV-testade honor (och kommer självklart att vara nytestad själv).

Vill Du komma i kontakt med Kottens ägare så skriv en rad till mig så ska jag vidarebefodra ditt mejl. Eller slå en signal så kan jag lämna ut telefonnumret.
Kontakt med mig får man lättast genom att följa länken till Concinnus här i bloggens högerspalt, och där ta sig till rubriken "Om oss".

Jag slutar med ett citat från Kottens ägare:
Det behövs fler kottar i världen!

Iann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback