2 veckor gamla

2 veckor gamla

80354-30


Två veckor gamla och nu börjar öronen resa sig litet, de börjar se ut som kattungar istället för sorkar. KG har förlorat hjärtat till spottpojken alias Kotten. Förstås. Det beror väl på kontakten de fick under de två dygnen han fick litet extra mat. Jag gillar trollet. Han har något. Han äter ljus, är hopplös att fotografera, men idag lyckades KG ta flera riktigt bra bilder på honom, kanske för att det var skuggigt ute och ljuset var jämnare. Lilla Pia (S*Concinnus Honey Pie) är söt som socker, fortfarande. Jag börjar svettas när jag lyfter upp henne och hon ser in i mina ögon, hon är precis som sin mamma, har en sån otrolig närvaro. Hu vad svårt det kommer att bli att skiljas från henne... Mullvaden är the dark horse i den här kullen. Vi väntar med spänning för att få se vem han är. Spotten längst till vänster är Kotten, och fler bilder på dem alla finns på vår hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback